Znajdziesz tutaj przydatne informacje dotyczące LinkedIn.
Reklama na LinkedIn krok po kroku
Obecnie LinkedIn staje się najważniejszym portalem internetowym do budowania relacji biznesowo-zawodowych. Chcąc trafić ze swoją ofertą czy treściami do różnych przedsiębiorców, managerów lub do potencjalnych
LinkedIn – formaty reklamowe
Aby reklama mogła spełnić swoje zadanie marketingowe, w pierwszej kolejności powinno się ustalić jej cel oraz co i komu oferujemy. Ustalenie celów reklamy na
Menedżer kampanii reklamowych na LinkedIn
Kiedy mamy założony profil prywatny i firmowy, kolejnym krokiem do stworzenia reklamy dla naszych usług, produktów i marki będzie utworzenie konta w Menedżerze kampanii LinkedIn.
LinkedIn lead ads
LinkedIn już od dłuższego czasu nie jest tylko platformą, służącą do zawierania i utrzymywania kontaktów biznesowych. Obecnie z powodzeniem można budować na niej swoją markę
Reklama na LinkedIn
Reklama jest dźwignią handlu – chyba nie ma takiego przedsiębiorcy, który chociaż raz nie usłyszał tego powiedzenia. Można więc pokusić się o stwierdzenie, że bez
Kampanie reklamowe na LinkedIn – koszty i analiza
Kampanie reklamowe na LinkedIn – od czego zależą ich koszty i jak analizować ich dane. Zajrzyj do naszego artykułu po wskazówki. Od czego zależą koszty
Porównywarka narzędzi do planowania postów
Nie da się ukryć – udana komunikacja w mediach społecznościowych, to nie dzieło przypadku. Posty które zdobywają sympatię setek, a nawet tysięcy osób to rezultat
11 porad – skuteczna reklama na LinkedIn
Na co warto zwrócić uwagę, gdy zaczynasz z reklama na LinkedIn. Poniżej zbiór porad, które pomogą Ci uniknąć wielu błędów. Szybciej dowieziesz lepsze rezultaty.
Od czego zależą koszty reklam na LinkedIn?
Koszty reklam na LinkedIn Koszty reklam na LinkedIn są określane przez system aukcyjny online, który pozwala zalicytować konkurencyjną stawkę za wyświetlenie reklamy. Gdy prowadzisz kampanię
Jak stworzyć konto reklamowe na LinkedIn i nadać do niego dostępy?
Nowe konto reklamowe na LinkedIn. Menedżer kampanii pozwala reklamodawcom na tworzenie wielu kont dla kampanii reklamowych LinkedIn. Dzięki temu można prowadzić kampanie reklamowe w imieniu