Reklama TikTok

Reklama w aplikacji TikTok z potencjałem - oddaj kampanię w nasze ręce!

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w tworzeniu kampanii marketingowych w mediach społecznościowych - dobrze wiemy, jakimi prawami rządzi się reklama na TikToku. Na kanwie naszej wiedzy pomagamy dzisiaj firmom każdej wielkości i z każdej branży, dopasować reklamy TikTok do ich strategii marketingowej. Podpowiemy, jak poprzez TikTok ads budować relacje z odbiorcami, aby ta aplikacja o dużym potencjale reklamowym mogła pomóc w generowaniu korzystnych dla biznesu wyników.

TikTok reklama - na czym polega fenomen tej platformy?

TikTok to sieć społecznościowa, w której możesz tworzyć krótkie filmy i udostępniać je znajomym. Na tym można byłoby skończyć opis TikToka, ale zagłębmy się w ten social media nieco bardziej. Możesz stworzyć krótki film o wszystkim i większość użytkowników lub je oglądać. W kontekście wideo warto wiedzieć, że potencjalna konwersja jest niezwykle obiecująca. Już w tym momencie platforma ma miliardy użytkowników na całym świecie i za jej pomocą można wygenerować ogromny ruch, którego nie sposób przegapić. Sam/a widzisz, to co zdecydujesz się wyświetlić może mocno wpłynąć na efekty - i to nawet, jeśli na ten moment masz mocno ograniczony budżet.

Jaki format reklamy na TikToku może Cię zainteresować?

Jak widać, podobnie jak w przypadku Facebooka, czy innych kanałów społecznościowych jest wiele miejsc, gdzie możesz wyświetlać swoje komunikaty brandingowe i realizować cel reklamowy, jaki wyznaczony został przez firmowy marketing. W tym wszystkim chętnie Ci pomożemy.

Co to jest reklama na TikToku i jaki format masz do dyspozycji?

Usługi reklamowe TikTok to kolejny, docelowy sposób reklamowania produktów i usług online. Nie musisz się martwić o brak odbiorców z tej platformy, ponieważ jak już wiesz - w milionach można liczyć liczbę użytkowników TikToka, którzy korzystają z tej aplikacji każdego dnia. Ty również możesz skorzystać z TikTok Ads, ponieważ platforma TikTok daje do dyspozycji biznesowej kilka formatów reklam. Pomożemy Ci dopasować najbardziej odpowiednią, a to pozwoli Ci lepiej opracować kampanie reklamowe i dotrzeć do docelowych odbiorców zarówno w jak i wokół aplikacji. Istnieją dwie najczęściej stosowane formy, takie jak In-Feed Video i Brand Takeover.

In-feed Video - jak z pomocą tej reklamy dotrzeć do grupy docelowej?

Jeśli postawisz na ten format reklamy - TikTok ads będą wyświetlane w natywnym kanale informacyjnym znajdującym się na stronie dedykowanej dla konkretnego użytkownika i jemu wyświetlane.

Brand Takeover - co TikTok oferuje w ramach tej reklamy?

Ten format reklamy jest wyjątkowy - zajmuje całą stronę aplikacji, gdy użytkownik TikTok otworzy ją u siebie. Na początku jest pełnoekranowy i trwa kilka sekund, a następnie zamienia się w reklamy In-Feed Video. Podpowiemy, jak możesz jako reklamodawca takiego adsa wykorzystać jego potencjał w pełni.

Chcesz otrzymywać informacje o aktualnościach ze świata social media? Zapisz się poniżej

TikTok ads - przygotuj swoją biznesową przyszłość wykorzystując działania reklamowe w tej aplikacji!

TikTok ma młodszą społeczność, ale to nie znaczy, że nie będziesz na nich zarabiać. Ponieważ i tak mogą poprosić rodziców, aby kupili to, co zobaczyli z Twoich reklam, które ustawimy dla Ciebie z pomocą managera. Nie powinieneś marnować okazji - instalacja aplikacji TikTok i skontaktowanie się z nami, aby ustawić odpowiednie targetowanie może Ci pomóc dotrzeć do naprawdę ogromnej publiczności. Użyj reklam TikTok i wszelkich danych osobowych, jakie dostarcza Ci ta witryna. W ten sposób możesz nie tylko uczynić swoimi klientami wielką liczbę odbiorców, ale przy okazji także dobrze się bawić, tworząc reklamy dla swojej firmy, wykorzystując banded effects i udostępniając przygotowane formaty reklamowe w TikTok.

Z naszą pomocą możesz opracować tak kreatywną reklamę wideo, która podniesie świadomość marki i przyniesie na Twój profil nieskończenie wielu potencjalnych klientów. Możesz także współpracować z influencerami i ani się obejrzysz, a Twoja marka stanie się bardziej popularna niż kiedykolwiek o tym marzyłeś.

Zgadza się - TikTok Ads Manager, jak i cała aplikacja dają ogromne możliwości marketingowe. Nie można ich przeoczyć, jeśli prowadzi się biznes z nastawieniem na sukces. Nie musisz jednak sam zostawać z takimi wyzwaniami jak branded hashtag challange - jeśli tylko skontaktujesz się z nami (telefonicznie bądź przez formularz) - będziemy tam z Tobą, by podobnie jak na Facebooku doprowadzić Twoje konto reklamowe na sam szczyt. Liczba użytkowników TikToka przekroczyła już 3 miliardy - nie przegap tego!

Potrzebujesz wsparcia w prowadzeniu social media?

Umów się na krótką rozmowę online, porozmawiajmy o możliwościach współpracy.