Audyt
social media

Cel: weryfikacja dotychczasowych działań w mediach społecznościowych

Zyskaj pewność, że idziesz w dobrym kierunku!

Czym jest audyt kont firmowych w mediach społecznościowych?

Jedną z oferowanych przez nas usług jest audyt social media. Czasami zwany przez nas inwentaryzacją, bądź remanentem. Jest to dobry sposób, by sprawdzić, czy można coś poprawić, robić lepiej. Świeże spojrzenie przydaje się szczególnie, gdy podążamy już dość długo utartymi ścieżkami.

W ramach audytu kont w serwisach społecznościowych przyglądamy się m. in. poprawności komunikacji. Weryfikujemy również sposób, w jaki prowadzona jest moderacja: oceniamy odpowiedzi na komentarze, odpowiedzi na wiadomości prywatne. Przyglądamy się częstotliwości i czasie publikowanych treści.

Komunikacja

Moderacja

Reklama

Działasz na Facebooku, Instagramie czy LinkedIn?
Masz poczucie, że nie wykorzystujesz możliwości, jakie dają media społecznościowe?
Chcesz zwiększyć skuteczność działań w social media? Potrzebujesz wskazówek, co zmienić, co nowego wdrożyć, a z czego zrezygnować?

Zapytaj o audyt social media

Jeśli prowadzisz działania w ramach konta reklamowego w mediach społecznościowych takich, jak Facebook / Instagram czy LinkedIn, możemy w ramach audytu ocenić jakość prowadzonych kampanii.
Pod lupę weźmiemy dobór celu reklamowego, targetowanie, rodzaj reklamy, ich treść i grafię. Doradzimy również, czy można lepiej zoptymalizować kampanie reklamowe. Dzięki takim działaniom te same wydatki przyniosą Ci lepsze rezultaty.

Po przeprowadzonej weryfikacji otrzymasz od nas całkiem pokaźny dokument pełen wskazówek, sugestii, przykładów, sposobów na poprawę uzyskiwanych wyników. Zalecenia możesz wdrożyć samodzielnie, bądź skorzystać w tym zakresie z naszej pomocy.

Zapytaj o audyt social media