Prowadzenie
social media
Cel: zaangażowana, rosnąca społeczność skupiona wokół produktu, bądź usługi
Stwórz miejsce, gdzie Twoi potencjalni klienci poczują się dobrze!
Media społecznościowe
Media społecznościowe są obecnie jednym z najtańszych mediów reklamowych. Jednocześnie mamy do czynienia z kilku, kilkunastu milionową społecznością w każdym z topowych kanałów w Polsce (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube).
Różnorodność głównej grupy użytkowników poszczególnych kanałów social jest tak duża, że bez względu na to co dana firma oferuje, jest w stanie dobrać odpowiednie medium, by dotrzeć do swoich potencjalnych klientów.
YouTube
TikTok
Facebook, LinkedIn czy Instagram?
Jak się komunikować w różnych kanałach social?
Każdy z tych kanałów oferuje dotarcie do osób z grupy docelowej w nieco inny sposób. Ponadto charakterystyka głównej grupy reprezentującej społeczność Facebooka, różni się od tej, które charakteryzuje społeczność Instagrama i jak się pewnie domyślacie na każdym z istniejących kanałów jest inna.
Aby zaznaczyć swoją obecność w różnych kanałach social trzeba z pewnością robić to w różnej formie i stylu. Komunikacja powinna być jednocześnie różnorodna, tak by angażować, jak najszersze grono, co przełoży się na zasięgi, a co za tym idzie większą rozpoznawalność marki.
Więcej o tym, czym można zainteresować fanów na Facebook w artykule

Posty, które angażują. Czym zainteresować fanów na Facebook
Co wpływa na zaangażowanie postów? Dlaczego jedni odnoszą na tym polu sukcesy, a inni nie