Blog
Dobrze trafiłaś / trafiłeś! To miejsce to baza wiedzy social media.
Znajdziesz tutaj przydatne informacje dotyczące Facebooka, Instagrama, LinkedIn, TikTok, YouTube oraz marketingu.
Jak korzystać z SEO na IG aby zwiększyć swoją widoczność?
Instagram jest miejscem, w którym spotykają się miliony użytkowników z całego świata. Każdego dnia powstają tysiące kolejnych postów, które następnie znikają w oceanie treści. Twórcy,
Reklama na LinkedIn krok po kroku
Obecnie LinkedIn staje się najważniejszym portalem internetowym do budowania relacji biznesowo-zawodowych. Chcąc trafić ze swoją ofertą czy treściami do różnych przedsiębiorców, managerów lub do potencjalnych
LinkedIn – formaty reklamowe
Aby reklama mogła spełnić swoje zadanie marketingowe, w pierwszej kolejności powinno się ustalić jej cel oraz co i komu oferujemy. Ustalenie celów reklamy na
Menedżer kampanii reklamowych na LinkedIn
Kiedy mamy założony profil prywatny i firmowy, kolejnym krokiem do stworzenia reklamy dla naszych usług, produktów i marki będzie utworzenie konta w Menedżerze kampanii LinkedIn.
LinkedIn lead ads
LinkedIn już od dłuższego czasu nie jest tylko platformą, służącą do zawierania i utrzymywania kontaktów biznesowych. Obecnie z powodzeniem można budować na niej swoją markę
Reklama na LinkedIn
Reklama jest dźwignią handlu – chyba nie ma takiego przedsiębiorcy, który chociaż raz nie usłyszał tego powiedzenia. Można więc pokusić się o stwierdzenie, że bez
Przydatne narzędzia do analizy mediów społecznościowych
Współczesny biznes bardzo mocno opiera swoje działania na Internecie, a zwłaszcza na obecności w mediach społecznościowych. Prawie każda firma ma swoje profile, czy na Facebooku,
Określanie grupy docelowej na Facebooku
Sukcesem dobrze skrojonej reklamy FB jest odpowiednie określenie grupy docelowej na Facebooku. W tym artykule postaram się dokładniej przybliżyć, jak powinna wyglądać dobrze dobrana grupa
Wszystko co trzeba wiedzieć o influence marketing
Już od paru lat można zauważyć, że tradycyjne formy marketingowe przestały przynosić zadowalające efekty. Dlatego warto przyjrzeć się innym, bardziej efektywnym modelom kooperacji, jakim jest
Formaty reklamowe na Facebooku
Formaty reklamowe na Facebooku oferują wiele różnych opcji, ale jaką formę graficzną wybrać? Przygotowaliśmy dla Ciebie szczegółową charakterystykę oraz praktyczne wskazówki dotyczące tworzenia każdego z