Blog
Dobrze trafiłaś / trafiłeś! To miejsce to baza wiedzy social media.
Znajdziesz tutaj przydatne informacje dotyczące Facebooka, Instagrama, LinkedIn, TikTok, YouTube oraz marketingu.
Marketing B2B: Najlepsze strategie pozyskiwania klientów biznesowych – część II
Czas na II część artykułu na temat najlepszych strategii pozyskiwania klientów B2B! Na jakie strategie pozyskiwania klienta biznesowego warto postawić? Account-based marketing – jak dostosować strategię do klienta biznesowego? Account
Marketing B2B: Najlepsze strategie pozyskiwania klientów biznesowych – część I
Marketing B2B (ang. Business to Business) wymaga precyzyjnych działań oraz opracowania efektywnych strategii koncentrujących się na zdobywaniu klientów biznesowych. Podobnie jak w B2C (ang. Business to Consumer), marketingu kierowanym do
Reklama na Facebooku – jak efektywnie targetować i zwiększać ROI?
Zastanawiając się nad sposobami zwiększenia zwrotu z inwestycji w reklamy na Facebooku, warto poznać sprawdzone metody, które pomagają w osiąganiu lepszych wyników sprzedażowych. Efektywne strategie, poprawiające ROI w kampaniach Facebook
Content marketing: Jak tworzyć treści, które przyciągają i angażują klientów
Mimo prężnego rozwoju content marketingu w Polsce, który dla wielu przedsiębiorstw staje się istotnym elementem kampanii biznesowych, wielu liderów firm nie wie, czym jest content marketing. Co więcej, badania pokazują,
Jak kancelarie prawne mogą wykorzystać media społecznościowe do budowania swojej marki?
Aktywne prowadzenie mediów społecznościowych to coraz ważniejszy aspekt strategii marketingowych wielu firm. Nad własnymi profilami i stronami internetowymi myślą też prawnicy. Coraz chętniej korzystają oni z serwisów takich jak LinkedIn,
W jaki sposób reklama oddziałuje na ludzi?
Definicja reklamy i jej roli w dzisiejszym społeczeństwie Reklama jest nieodłącznym elementem współczesnego życia społecznego i gospodarczego. To wszechobecne narzędzie komunikacji, które ma na celu promowanie produktów, usług lub idei,
Jak reklamować się w social media?
W dzisiejszej erze cyfrowej, reklama w mediach społecznościowych odgrywa kluczową rolę w osiąganiu sukcesu biznesowego. Platformy społecznościowe oferują nie tylko możliwość dotarcia do ogromnej liczby potencjalnych klientów, ale także umożliwiają
Jak publikować na LinkedIn, aby zyskać większy zasięg?
LinkedIn to jedna z największych platform społecznościowych dla profesjonalistów. Publikowanie treści na LinkedIn może pomóc Ci w budowaniu marki osobistej, zwiększeniu swojej widoczności i nawiązywaniu nowych kontaktów biznesowych. Jednak, aby
Jak zwiększyć liczbę wyświetleń na YouTube?
Omówienie znaczenia wyświetleń na YouTube YouTube to jedna z największych platform wideo na świecie. Codziennie miliony ludzi przeglądają filmy na YouTube, a liczba wyświetleń jest jednym z najważniejszych wskaźników sukcesu
Jak zwiększyć liczbę połączeń na LinkedIn?
LinkedIn to jedna z największych platform biznesowych na świecie. Z tego powodu każdy, kto chce nawiązać wartościowe kontakty biznesowe, powinien być obecny na LinkedIn. Jednak zwiększenie liczby połączeń na LinkedIn
Zobacz ostatnie wpisy:
Kategorie