Blog
Dobrze trafiłaś / trafiłeś! To miejsce to baza wiedzy social media.
Znajdziesz tutaj przydatne informacje dotyczące Facebooka, Instagrama, LinkedIn, TikTok, YouTube oraz marketingu.
W jaki sposób reklama oddziałuje na ludzi?
Definicja reklamy i jej roli w dzisiejszym społeczeństwie Reklama jest nieodłącznym elementem współczesnego życia społecznego i gospodarczego. To wszechobecne narzędzie komunikacji, które ma na celu promowanie produktów, usług lub idei,
Jak reklamować się w social media?
W dzisiejszej erze cyfrowej, reklama w mediach społecznościowych odgrywa kluczową rolę w osiąganiu sukcesu biznesowego. Platformy społecznościowe oferują nie tylko możliwość dotarcia do ogromnej liczby potencjalnych klientów, ale także umożliwiają
Jak publikować na LinkedIn, aby zyskać większy zasięg?
LinkedIn to jedna z największych platform społecznościowych dla profesjonalistów. Publikowanie treści na LinkedIn może pomóc Ci w budowaniu marki osobistej, zwiększeniu swojej widoczności i nawiązywaniu nowych kontaktów biznesowych. Jednak, aby
Jak zwiększyć liczbę wyświetleń na YouTube?
Omówienie znaczenia wyświetleń na YouTube YouTube to jedna z największych platform wideo na świecie. Codziennie miliony ludzi przeglądają filmy na YouTube, a liczba wyświetleń jest jednym z najważniejszych wskaźników sukcesu
Jak zwiększyć liczbę połączeń na LinkedIn?
LinkedIn to jedna z największych platform biznesowych na świecie. Z tego powodu każdy, kto chce nawiązać wartościowe kontakty biznesowe, powinien być obecny na LinkedIn. Jednak zwiększenie liczby połączeń na LinkedIn
Jak korzystać z SEO na IG aby zwiększyć swoją widoczność?
Instagram jest miejscem, w którym spotykają się miliony użytkowników z całego świata. Każdego dnia powstają tysiące kolejnych postów, które następnie znikają w oceanie treści. Twórcy, którzy mają coś do przekazania
Reklama na LinkedIn krok po kroku
Obecnie LinkedIn staje się najważniejszym portalem internetowym do budowania relacji biznesowo-zawodowych. Chcąc trafić ze swoją ofertą czy treściami do różnych przedsiębiorców, managerów lub do potencjalnych klientów warto pomyśleć nad zainwestowaniem
LinkedIn – formaty reklamowe
Aby reklama mogła spełnić swoje zadanie marketingowe, w pierwszej kolejności powinno się ustalić jej cel oraz co i komu oferujemy. Ustalenie celów reklamy na LinkedIn Razem z menedżerem kampanii
Menedżer kampanii reklamowych na LinkedIn
Kiedy mamy założony profil prywatny i firmowy, kolejnym krokiem do stworzenia reklamy dla naszych usług, produktów i marki będzie utworzenie konta w Menedżerze kampanii LinkedIn. Jest to narzędzie, pozwalające nie
LinkedIn lead ads
LinkedIn już od dłuższego czasu nie jest tylko platformą, służącą do zawierania i utrzymywania kontaktów biznesowych. Obecnie z powodzeniem można budować na niej swoją markę osobistą oraz prowadzić kampanie sprzedażowe.