Marketing
Zapoznaj się z wybranymi kwestiami dotyczącymi marketingu.
Content marketing: Jak tworzyć treści, które przyciągają i angażują klientów
Mimo prężnego rozwoju content marketingu w Polsce, który dla wielu przedsiębiorstw staje się istotnym elementem kampanii biznesowych, wielu liderów firm nie wie, czym jest content
Jak kancelarie prawne mogą wykorzystać media społecznościowe do budowania swojej marki?
Aktywne prowadzenie mediów społecznościowych to coraz ważniejszy aspekt strategii marketingowych wielu firm. Nad własnymi profilami i stronami internetowymi myślą też prawnicy. Coraz chętniej korzystają oni
W jaki sposób reklama oddziałuje na ludzi?
Definicja reklamy i jej roli w dzisiejszym społeczeństwie Reklama jest nieodłącznym elementem współczesnego życia społecznego i gospodarczego. To wszechobecne narzędzie komunikacji, które ma na celu
Jak reklamować się w social media?
W dzisiejszej erze cyfrowej, reklama w mediach społecznościowych odgrywa kluczową rolę w osiąganiu sukcesu biznesowego. Platformy społecznościowe oferują nie tylko możliwość dotarcia do ogromnej liczby
Przydatne narzędzia do analizy mediów społecznościowych
Współczesny biznes bardzo mocno opiera swoje działania na Internecie, a zwłaszcza na obecności w mediach społecznościowych. Prawie każda firma ma swoje profile, czy na Facebooku,
Wszystko co trzeba wiedzieć o influence marketing
Już od paru lat można zauważyć, że tradycyjne formy marketingowe przestały przynosić zadowalające efekty. Dlatego warto przyjrzeć się innym, bardziej efektywnym modelom kooperacji, jakim jest
Porównywarka narzędzi do planowania postów
Nie da się ukryć – udana komunikacja w mediach społecznościowych, to nie dzieło przypadku. Posty które zdobywają sympatię setek, a nawet tysięcy osób to rezultat
Zasoby przydatne grafikom
Nieważne czy codziennie mierzysz się z projektowaniem, czy może jesteś jednak weekendowym 😉 grafikiem. Poniżej znajdziesz zestawienie przydatnych narzędzi, tutoriali, darmowych czcionek, ikon, grafik. Te
Narzędzia nie tylko analityczne dla marketingu
Dobry marketingowiec nie istnieje bez odpowiednich danych. Bo i na czym opierać decyzje takie, jak którą grupę docelową wybrać? Jaki kanał najlepiej sprzedaje? Z których
Korespondencja e-mail po angielsku
Dla tych co już mają do czynienia i dla tych, którzy stoją na starcie pisania e-mail w języku angielskim; pigułkowe potraktowanie tematu :). Zaczynamy od