Agnieszka Gryszkiewicz
Agnieszka Gryszkiewicz

Udostępnij:

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

Poznaj ofertę dotyczącą konsultacji

Spis treści:

Możliwości reklamowe TikTok Ads

Co dają reklamy na TikTok? Dzięki nim firmy i marketerzy mają dostęp do globalnej publiczności TikTok oraz powiązanych aplikacji. Od kierowania, tworzenia reklam, raportów wglądu i narzędzi do zarządzania reklamami – TikTok Ads oferuje potężną platformę.

Odbiory reklam TikTok znajdują się w ponad 150 krajach na całym świecie.

 

Poznaj ofertę dotyczącą konsultacji

 

Rodzaje aplikacji, w których można reklamować się w ramach platformy TikTok Ads

W reklamach na TikTok masz dostęp do rodziny aplikacji obejmującej wiele branż, w tym:
Aplikacje rozrywkowe: TikTok, Vigo Video, Helo, Babe
Aplikacje do wyszukiwania wiadomości lub treści: TopBuzz, BuzzVideo, NewsRepublic
Umożliwia to znalezienie użytkowników najbardziej odpowiednich dla Twoich produktów na podstawie Twoich celów marketingowych.

 

 

 

Chcesz otrzymywać informacje o aktualnościach ze świata social media? Zapisz się poniżej



 

Formaty reklamowe TikTok Ads, targetowanie reklam i ich budżet

W TikTok Ads możesz wybierać spośród wielu opcji formatów, które najlepiej odpowiadają celom kampanii. Należą do nich między innymi: poziome, pionowe lub kwadratowe filmy i obrazy.

Korzystając z reklam TikTok, możesz kierować reklamy do odbiorców według płci, lokalizacji, wieku, zainteresowań i innych unikalnych zmiennych.

W TikTok Ads tak, jak na Facebook Ads można tworzyć własne grupy „Odbiorców niestandardowych” oraz tzw. „Lookalike”, aby docierać do większej liczby osób podobnych do obecnych klientów.

Narzędzia pomiarowe TikTok Ads pozwalają monitorować skuteczność reklam poprzez przeglądanie szczegółowych danych i automatyzację niestandardowych raportów.

 

 

Analogicznie do Facebooka, na TikTok mamy do czynienia z pikselem TikTok. Ten fragment kodu umożliwia śledzenie zachowań użytkowników w Twojej witrynie.

 

Zapytaj o naszą ofertę wypełniając brief

 

Aby zapewnić wystarczający budżet reklam, należy założyć minimalny budżet reklamy na TikTok na poziomie kampanii wynosi 500 USD, a minimalny budżet na poziomie grupy reklam – 50 USD.

Gdzie założyć konto reklamowe? Wystarczy wejść na stronę https://ads.tiktok.com/i18n/signup

Zapytaj o naszą ofertę