Autorka:

Picture of Agnieszka Gryszkiewicz
Agnieszka Gryszkiewicz
Data publikacji:

5 grudnia 2020

Data aktualizacji: 19 listopada 2021

Data aktualizacji: 19 listopada 2021

Udostępnij:

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Spis treści:

Dobry marketingowiec nie istnieje bez odpowiednich danych. Bo i na czym opierać decyzje takie, jak którą grupę docelową wybrać? Jaki kanał najlepiej sprzedaje? Z których kampanii zrezygnować, gdy przychodzi czas na cięcie wydatków? Oto skromny zbiór narzędzi analitycznych pomocnych w ocenie działań marketingowych. Co jeszcze dodalibyście jeszcze do poniższej listy?

 

Statystyki dla przeglądarek internetowych

http://gs.statcounter.com/

 

Raporty marketingowe – różne obszary

http://interaktywnie.com/biznes/artykuly/raporty-interaktywnie-com

 

Chcesz otrzymywać informacje o aktualnościach ze świata social media? Zapisz się poniżej



 

Narzędzia do badania słów kluczowych

http://www.seostation.pl/wiedza/porady/narzedzia-do-badania-slow-kluczowych.html

 

Jak stworzyć funkcjonalny landing page

http://zrob.dobrylanding.pl/

 

Licencje – rodzaje, podsumowanie

http://choosealicense.com/licenses/

 

Stocki z darmowymi zdjęciami

http://foodshot.co/
http://pl.freeimages.com/

 

Badanie ruchu na stronie – heat mapy

https://sumome.com/

 

A pod koniec dnia 😉

http://photofunia.com//