Dobry marketingowiec nie istnieje bez odpowiednich danych. Bo i na czym opierać decyzje takie, jak którą grupę docelową wybrać? Jaki kanał najlepiej sprzedaje? Z których kampanii zrezygnować, gdy przychodzi czas na cięcie wydatków? Oto skromny zbiór narzędzi analitycznych pomocnych w ocenie działań marketingowych. Co jeszcze dodalibyście jeszcze do poniższej listy?
Statystyki dla przeglądarek internetowych
Raporty marketingowe – różne obszary
http://interaktywnie.com/biznes/artykuly/raporty-interaktywnie-com
Chcesz otrzymywać informacje o aktualnościach ze świata social media? Zapisz się poniżej
Narzędzia do badania słów kluczowych
http://www.seostation.pl/wiedza/porady/narzedzia-do-badania-slow-kluczowych.html
Jak stworzyć funkcjonalny landing page
Licencje – rodzaje, podsumowanie
http://choosealicense.com/licenses/
Stocki z darmowymi zdjęciami
http://foodshot.co/
http://pl.freeimages.com/
Badanie ruchu na stronie – heat mapy