Nowe konto reklamowe na LinkedIn.
Menedżer kampanii pozwala reklamodawcom na tworzenie wielu kont dla kampanii reklamowych LinkedIn. Dzięki temu można prowadzić kampanie reklamowe w imieniu kilku firm.
Aby utworzyć konto:
Zaloguj się na swoje osobiste konto na LinkedIn.com, potem kliknij Produkty u góry strony głównej i wybierz Reklama.
Wypełnij pola i kliknij Stwórz konto.
Po utworzeniu konta nie można zmienić waluty. Można utworzyć nowe konto z inną walutą. Aktualnie LinkedIn nie umożliwia utworzenia konta w PLN.
Chcesz otrzymywać informacje o aktualnościach ze świata social media? Zapisz się poniżej
Konto reklamowe na LinkedIn – jak nadać dostępy?
Wystarczy, że będąc w danym koncie reklamowym kliknąć w prawym górnym rogu na zakładkę Konto reklamy
Pod tym przyciskiem znajdziesz takie informacje jak:
1. numer konta,
2. możliwość edycji informacji konta,
3. zarządzania dostępami,
4. centrum rozliczenia,
5. oraz ustawienia kontaktów.
Opcja zarządzania dostępami umożliwia nadanie dostępu do konta na czterech poziomach:
Managera konta:
Użytkownik może kontrolować ustawienia konta, dostep uzytkowników i centrum rozliczenia oraz pobierac raporty konta. Użytkownik może dodawać i edytować kampanię (status, stawkę i budżet) oraz elementy reklamy (nagłówek, grafikę i tekst).
Managera kampanii:
Użytkownik może dodawać i edytować kampanię (status, stawkę i budżet) oraz elementy reklamy (nagłówek, grafikę i tekst).
Managera reklamy:
Użytkownik może dodawać i edytować elementy reklamy (nagłówek, grafikę i tekst).
Wyświetlający:
Użytkownik może przeglądać kampanie i reklamy.
Dodatkowo na każdym konto trzeba przypisać jednej z osób z dostępem Managera konta rolę: Administratora rozliczeń
Jego uprawnienia to:
Zmienianie informacji rozliczeniowych na koncie.
Wyświetlanie historii rozliczenia na koncie i drukowanie potwierdzeń płatności.
Użytkownik, który utworzył konto usług reklamy, zostanie automatycznie przypisany jako administrator ds. rozliczeń.
Jeśli administrator ds. rozliczeń zmienił się, konto zostanie zawieszone do czasu, gdy nowy administrator ds. rozliczeń wprowadzi zaktualizowane informacje rozliczeniowe.