Blog
Dobrze trafiłaś / trafiłeś! To miejsce to baza wiedzy social media.
Znajdziesz tutaj przydatne informacje dotyczące Facebooka, Instagrama, LinkedIn, TikTok, YouTube oraz marketingu.

AI influencer marketing: Nowa era reklamy czy ryzykowna moda?
Fakt czy bajdurzenie? Większość z nas ogromną część wolnego czasu spędza „w telefonie”. Nie zaprzeczaj, wiemy, że Ty też to robisz. Według badań z ostatnich lat wynika, że ponad 80%

Instagram w Google. Czy Twoje posty już pracują na SEO?
Dlaczego to temat ważny i co dokładnie się zmieniło? Przez lata Instagram działał w zamkniętym ekosystemie. Był platformą zasięgową, ale całkowicie niewidoczną z poziomu wyszukiwarek. To się właśnie zmieniło. Od

Jak „pozycjonować się” w odpowiedziach AI? Co wpływa na widoczność firm w ChatGPT i innych chatbotach?
Dlaczego to temat ważny? Przez ostatnie dwie dekady widoczność w internecie była niemal synonimem widoczności w Google. To właśnie ta wyszukiwarka była pierwszym miejscem, do którego sięgali użytkownicy szukający informacji

Analiza konkurencji: Jak skutecznie monitorować i reagować na działania konkurencji?
Zastanawiasz się, jak Twój biznes wypada na tle konkurencji? Analiza innych firm działających w tym samym sektorze jest kluczowa, aby zrozumieć ich poczynania, a także sam rynek. Dlaczego? Bo pozwala

Dlaczego warto inwestować w marketing wideo i jak zacząć? Miniprzewodnik dla każdej firmy. Część 2.
Jak zacząć z marketingiem wideo? Jak pamiętasz z pierwszej części artykułu, marketing wideo jest kluczowym elementem skutecznej strategii komunikacji. Słuszność tej tezy ma odzwierciedlenie w faktach, bo w samym roku

Dlaczego warto inwestować w marketing wideo i jak zacząć? Miniprzewodnik dla każdej firmy. Część 1.
Czym jest marketing wideo? Wyrażenie ,,wideo marketing’’ przewija się w komunikatach internetowych od dawna. Ale czym tak właściwie jest? Najprościej mówiąc – to włączenie treści multimedialnych do strategii biznesowej w

Marketing B2B: Najlepsze strategie pozyskiwania klientów biznesowych – część II
Czas na II część artykułu na temat najlepszych strategii pozyskiwania klientów B2B! Na jakie strategie pozyskiwania klienta biznesowego warto postawić? Account-based marketing – jak dostosować strategię do klienta biznesowego? Account

Marketing B2B: Najlepsze strategie pozyskiwania klientów biznesowych – część I
Marketing B2B (ang. Business to Business) wymaga precyzyjnych działań oraz opracowania efektywnych strategii koncentrujących się na zdobywaniu klientów biznesowych. Podobnie jak w B2C (ang. Business to Consumer), marketingu kierowanym do

Reklama na Facebooku – jak efektywnie targetować i zwiększać ROI?
Zastanawiając się nad sposobami zwiększenia zwrotu z inwestycji w reklamy na Facebooku, warto poznać sprawdzone metody, które pomagają w osiąganiu lepszych wyników sprzedażowych. Efektywne strategie, poprawiające ROI w kampaniach Facebook

Content marketing: Jak tworzyć treści, które przyciągają i angażują klientów
Mimo prężnego rozwoju content marketingu w Polsce, który dla wielu przedsiębiorstw staje się istotnym elementem kampanii biznesowych, wielu liderów firm nie wie, czym jest content marketing. Co więcej, badania pokazują,
Zobacz ostatnie wpisy:
Kategorie