Działasz biznesowo na Li i chcesz dodać innej osobie dostęp do strony firmowej na LinkedIn? Dowiedz się, jak to zrobić krok po kroku.
Logowanie do konta osobistego
Aby nadać dostęp do konta firmowego należy zalogować sie do konta osobistego. Gdy jesteś już zalogowana / zlogowany należy w miejscu moje strony znajdującym się pod zdjęciem profilowym (patrz grafika poniżej), wybrać stronę, dla której chcesz udzielić dostępu.
Dodawanie dostępu administratora do strony firmowej
Po kliknięciu w nazwę strony upewnij się, że widzisz ją na prawach administratora (informacja w prawym górnym rogu)
Następnie przejdź do menu narzędzia administracyjne (informacja w lewym górnym rogu) i rozwijając je wybierz opcję zarządzaj administratorami
Pojawi sie panel umożliwiający dodawanie nowych administratorów wg nazwiska. Pamiętaj że, aby dodać administratora do konta strony firmowej osoba, którą dodajesz, musi znajdować się w Twoich kontaktach na LinkedIn
Chcesz otrzymywać informacje o aktualnościach ze świata social media? Zapisz się poniżej
Jak nawiązać kontakt na LinkedIn?
Wystarczy, że będąc zalogowaną / zalogowanym do Twojego konta osobistego, skorzystasz z wyszukiwarki LinkedIn. Wpisz imię i nazwisko osoby, której szukasz.
Następnie wybierz ją z listy i przez kliknięcie w imię i nazwisko lub zdjęcie przejdż do profilu osobistego szukanej osoby. Potem skorzystaj z przycisku nawiąż kontakt, by zaprosić osobę do Twojego kręgu kontaktów.
W kolejnym kroku LinkedIn zachęca do napisania krótkiej notatki, mówiącej o tym dlaczego wysyłasz zaproszenie. Nie musisz jej wpisywać. Miej jednak na uwadze, że osoby, które dostają taką wiadomość przy próbie nawiązania kontaktu, chętniej akceptują zaproszenia. Teraz wystarczy, że klikniesz wyślij teraz, by Twoje zaproszenie zostało przesłane.
Gdy osoba je zaakceptuje, będziesz widzieć ją w kręgu Twoich kontaktów.