Marketing zintegrowany
Cel: wykorzystanie efektu synergii. Opanuj większy obszar rynku! Oferujemy kompleksowe, wielokanałowe podejście - marketing zintegrowany. Sprawimy, że zainwestujesz w odpowiednie rozwiązania. Jak dostarczyć klientowi lepsze doświadczeni, na każdym etapie jego kontaktu z marką? Jakie narzędzia i kanały wykorzystać? Jak ułożyć spójny plan działań? Odpowiedzią jest marketing zintegrowany.
Punktowe działania czy zintegrowany marketing?
Jednorazowe, punktowe działania, mogą okazać się niekiedy strzałem w dziesiątkę, ale znacznie bezpieczniej postawić na długookresowe zintegrowane działania. Ścieżka zakupowa klienta już od dawna jest bardzo złożona i wydłużona w czasie. Dlatego tak ważne jest przekazywanie komunikatu na wielu platformach. Spójny i oparty na zbliżonych doświadczeniach przekaz marketingowy będzie w tym przypadku kluczem do sukcesu. Kampanie w Google, na Facebooku, a może SEO? Wykorzystać call center? Czy to przyniesie najlepsze rezultaty? Co będzie efektywniejsze: mailing czy kampanie leadowe na LinkedIn? Nie szyj na wiele różnych sposób. Postaw na marketing zintegrowany!
Chcesz otrzymywać informacje o aktualnościach ze świata social media? Zapisz się poniżej
Co kryje się pod pojęciem marketingu zintegrowanego?
Marketing zintegrowany to zestaw działań marketingowo-sprzedażowych, które przyniosą Ci najlepsze rezultaty. Łączymy możliwości Google w ramach działań SEM i SEO, wykorzystujemy potencjał social mediów takich jak Facebook, LinkedIn, Instagram. Połączymy mailing z możliwościami call center. Wykorzystamy social selling i HubSpot. Dzięki temu szybko zweryfikujemy produktywność poszczególnych kanałów. Za pomocą jednego narzędzia zyskasz dostęp do danych z każdej kampanii w każdym medium. Dowiesz się co działa. Przeniesiesz budżet z tych nieefektywnych, na te które sprzedają. Opanujesz bazy kontaktów. Zaczniesz domykać sprzedaż. Zyskasz efekt synergii.