Warto zajrzeć
Znajdziesz tutaj przydatne informacje dotyczące Facebooka, Instagrama, LinkedIn, TikTok, YouTube oraz marketingu.

8 sposobów, aby rozkręcić sprzedaż na Instagramie
Jeszcze kilka lat temu, nikt nie zastanawiał się nad tym, aby rozwijać swoją firmę za pomocą Instagrama. Dzisiaj natomiast, mało kto sobie wyobraża, że można

8 najpopularniejszych trendów na Instagramie w 2021
Rok 2020 obfitował w wiele ciekawych nowości na Instagramie – począwszy od rozwoju aplikacji do e-commerce, po wyzwania, nowe typy treści – karuzele, czy nowe

11 porad – skuteczna reklama na LinkedIn
Na co warto zwrócić uwagę, gdy zaczynasz z reklama na LinkedIn. Poniżej zbiór porad, które pomogą Ci uniknąć wielu błędów. Szybciej dowieziesz lepsze rezultaty.

7 wskazówek, jak poprawić zasięgi na instagramie
Jeśli chcesz poprawić swoją pozycję w rankingach za pomocą algorytmów Instagrama, najlepsze co możesz zrobić, to prowadzić jak najwięcej interakcji (polubienia, komentarze, udostępnienia, zapisywanie i

Zasoby przydatne grafikom
Nieważne czy codziennie mierzysz się z projektowaniem. Czy też jesteś weekendowym 😉 grafikiem. Poniżej znajdziesz zestawienie przydatnych narzędzi, tutoriali, darmowych czcionek, ikon, grafik. Te zasoby

Od czego zależą koszty reklam na LinkedIn?
Koszt reklam na LinkedIn Koszt reklamy na LinkedIn jest określany przez system aukcyjny online, który pozwala zalicytować konkurencyjną stawkę za wyświetlenie reklamy. Gdy prowadzisz kampanię

Jak stworzyć konto reklamowe na LinkedIn i nadać do niego dostępy?
Tworzenie konta reklamowego na LinkedIn. Menedżer kampanii pozwala reklamodawcom na tworzenie wielu kont dla kampanii reklamowych LinkedIn. Dzięki temu można prowadzić kampanie reklamowe w imieniu

Tworzenie kontentu na TikTok – jak tworzyć angażujące treści
Tworzenie kontentu na TikTok TikTok z założenia nie jest miejscem realizowania sprzedaży. Priorytety TikToka to rozrywka i autentyczność. Świadomość marki i zaangażowanie powinny być głównymi

Posty, które angażują. Czym zainteresować fanów na Facebook
Co wpływa na zaangażowanie postów? Dlaczego jedni odnoszą na tym polu sukcesy, a inni nie osiągają nawet średnich wyników? By odpowiedzieć sobie na to pytanie