Współpraca

Jak wygląda współpraca z nami?

Doradzamy

Oferujemy kompleksowe doradztwo z zakresu działań dotyczących marketingu i sprzedaży. Przeprowadzimy warsztaty, podczas których ustalimy profil docelowego klienta. Ocenimy atrakcyjność poszczególnych rynków docelowych w oparciu o Twoje cele. Podpowiemy, które media i narzędzia będą najefektywniejsze. Dopasujemy je do możliwości budżetowych. Przeprowadzimy audyt dotychczasowych działań w obrębie komunikacji i promocji.

Projektujemy

Zaprojektujemy działania, tak by koncentrując się na właściwym dla Ciebie rynku docelowym, uzyskać lepszy zwrot z zainwestowanego czasu, energii i pieniędzy. Stworzymy przekonujące, wyróżniające z tłumu komunikaty. Przyciągną one uwagę uczestników Twojego rynku docelowego, skłaniając ich do określonej reakcji. Dopasujemy elementy graficzne. Dobierzemy również właściwe media reklamowe.

Promujemy

Kampanie reklamowe to nasz konik. Potrafimy dobrać odpowiednie rodzaje kampanii pod określone cele. Realizujemy jednorazowe i długookresowe kampanie w mediach społecznościowych i poza nimi. Działania w obrębie Facebooka wspieramy z powodzeniem kampaniami w Google, działaniami call center, czy też wysyłka wiadomości e-miał do wyselekcjonowanych baz.

Sprzedajemy

Począwszy od zapewnienia dopływu świeżych kontaktów do potencjalnych klientów, przez proces pielęgnowania relacji z leadami (zainteresowania tym, co mamy do zaoferowania, zmotywowania i skłonienia do dokonania zakupu), zbudowania zaufania, aż po lojalność. Możesz liczyć na nas w każdym z tych obszarów. Mamy za sobą wiele projektów związanych z kompleksowym działaniem w zakresie budowania każdego poziomu lejka sprzedażowego.

Zespół

Poznaj nasz zespół - to oni tworzą nie tylko doskonałe projekty, ale i naszą niepowtarzalną atmosferę.

Agnieszka Gryszkiewicz

Właścicielka

Z mediami społecznościowymi związana od 2014 roku. Koordynuje działania w ramach kanałów takich jak: Facebook, Instagram, LinkedIn i YouTube. Wykorzystuje możliwości mediów społecznościowych, by docierać do potencjalnych klientów, pozyskiwać leady, realizować sprzedaż. Na swoim koncie ma wiele udanych kampanii wizerunkowych i sprzedażowych. Buduje zaangażowane społeczności wokół marek.

Potrafi dobrać odpowiednie kanały social media pod określone potrzeby. Narzędzia dopasowuje do budżetu tak, by każdy klient zrealizował w oparciu o możliwości social swoje cele. Miłośniczka literatury dotyczącej rozwoju osobistego, komunikacji i psychologii.

Paulina Czuczułaszwili

Specjalistka od social media

Doświadczona zarówno na polu marketingu, jak i sprzedaży. Szczególnie zainteresowana zagadnieniem psychologii w tych obszarach.

Dość szybko zorientowała się że marketing, szczególnie digital daje Jej najwięcej satysfakcji w pracy. Dlatego rozwija się właśnie w tym kierunku.

Aktualnie zajmuję się kompleksową obsługą profili firmowych w różnych kanałach social media. Od tworzenia treści przez promocję po moderację i kontakt z klientem. Czas poza pracą najchętniej spędza w podróży, najczęściej obierając za cel odwiedzin południowo – wschodnią Azję.

Kamil Sławiński

Performance Manager

Swoją przygodę z social media zaczął kilka lat temu od prowadzenia stron na Facebooku. Od 2018 roku specjalizuje się w kampaniach Facebook Ads dla sklepów internetowych.

Ciężko ukryć, że to właśnie generowanie zysków za pomocą tego systemu reklamowego dla branży e- commerce przynosi Mu największą satysfakcję.

Konkretny i rzeczowy. Sprawi, że Facebook i Instagram staną się Twoimi handlowcami.

Agnieszka Gryszkiewicz

Właścicielka

Z mediami społecznościowymi związana od 2014 roku. Koordynuje działania w ramach kanałów takich jak: Facebook, Instagram, LinkedIn i YouTube. Wykorzystuje możliwości mediów społecznościowych, by docierać do potencjalnych klientów, pozyskiwać leady, realizować sprzedaż. Na swoim koncie ma wiele udanych kampanii wizerunkowych i sprzedażowych. Buduje zaangażowane społeczności wokół marek.

Potrafi dobrać odpowiednie kanały social media pod określone potrzeby. Narzędzia dopasowuje do budżetu tak, by każdy klient zrealizował w oparciu o możliwości social swoje cele. Miłośniczka literatury dotyczącej rozwoju osobistego, komunikacji i psychologii.

Paulina Czuczułaszwili

Specjalistka od social media

Doświadczona zarówno na polu marketingu, jak i sprzedaży. Szczególnie zainteresowana zagadnieniem psychologii w tych obszarach.

Dość szybko zorientowała się że marketing, szczególnie digital daje Jej najwięcej satysfakcji w pracy. Dlatego rozwija się właśnie w tym kierunku.

Aktualnie zajmuję się kompleksową obsługą profili firmowych w różnych kanałach social media. Od tworzenia treści przez promocję po moderację i kontakt z klientem. Czas poza pracą najchętniej spędza w podróży, najczęściej obierając za cel odwiedzin południowo – wschodnią Azję.

Kamil Sławiński

Performance Manager

Swoją przygodę z social media zaczął kilka lat temu od prowadzenia stron na Facebooku. Od 2018 roku specjalizuje się w kampaniach Facebook Ads dla sklepów internetowych.

Ciężko ukryć, że to właśnie generowanie zysków za pomocą tego systemu reklamowego dla branży e- commerce przynosi Mu największą satysfakcję.

Konkretny i rzeczowy. Sprawi, że Facebook i Instagram staną się Twoimi handlowcami.

Klaudia Kardaś

Copywriterka

Miłośniczka słowa pisanego dlatego, wbrew wszelkiej logice, wybrała studia filologiczne.

Tworzy treści dla kont firmowych w mediach społecznościowych. Potrafi dostosować język do branży i grupy docelowej. Angażuje słowem. Tworzy wciągające historie słuchając hipnotyzujących ścieżek dźwiękowych.

Stawia również pierwsze kroki w świecie przekładu i stara się zarazić innych swoją miłością do języka rosyjskiego.
Kocha dobrą literaturę i kino. Niepoprawna optymistka. Do życia podchodzi z uśmiechem, wychodząc z założenia, że nie ma takiego problemu, którego nie da się rozwiązać.

Łukasz Chroń

digital media specialist

Odpowiedzialny za działania digital z klientami anglojęzycznymi. Na codzień mieszka w Cambridge. Sam o sobie w kilku słowach mówi tak:

"Hello, my name is Łukasz. I have been working in the world of digital marketing since 2014. Working initially on the client side across several digital channels, I had a good understanding of how paid media, SEO, and digital media marketing best practices could be combined to get great results.

I joined Morelikes in mid-2020, using this experience to work with potential and existing customers to develop the best way to overcome digital marketing challenges and formulate the best strategy to help them grow their business.

In our free time, my son and I discover space using telescopes and repair old bikes 🙂 I charge my batteries in nature. I am fascinated by neuropsychology in interpersonal relations."

Veronika Kovyneva

Graphic designer

Projektowanie graficzne to nie tylko jej zawód, ale i wielka pasja. Daje jej to możliwość tworzenia niepowtarzalnych, oryginalnych i nowoczesnych projektów graficznych. Projektowaniem graficznym zajmuje się zawodowo od 2018 roku. Veronika zajmuje się kompleksowym branding’iem oraz rebranding’iem marki, identyfikacją wizualną, buduje pozytywny wizerunek marki za pomocą którego zachęca odbiorców do zakupu produktów lub skorzystania z oferowanych usług oraz projektuje strony internetowe. Zawsze kieruje się słowami Charles'a Eames'ego: "Szczegół nie jest tylko szczegółem. To część składowa każdego projektu".

Interesuje się również projektowaniem produktu oraz rendering’iem 3D. Jest miłośniczką zwierząt i wspiera fundacje działające na rzecz zwierząt, uwielbia literaturę psychologiczną oraz podróże.

Klaudia Kardaś

Copywriterka

Miłośniczka słowa pisanego dlatego, wbrew wszelkiej logice, wybrała studia filologiczne.

Tworzy treści dla kont firmowych w mediach społecznościowych. Potrafi dostosować język do branży i grupy docelowej. Angażuje słowem. Tworzy wciągające historie słuchając hipnotyzujących ścieżek dźwiękowych.

Stawia również pierwsze kroki w świecie przekładu i stara się zarazić innych swoją miłością do języka rosyjskiego.
Kocha dobrą literaturę i kino. Niepoprawna optymistka. Do życia podchodzi z uśmiechem, wychodząc z założenia, że nie ma takiego problemu, którego nie da się rozwiązać.

Łukasz Chroń

digital media specialist

Odpowiedzialny za działania digital z klientami anglojęzycznymi. Na codzień mieszka w Cambridge. Sam o sobie w kilku słowach mówi tak:

"Hello, my name is Łukasz. I have been working in the world of digital marketing since 2014. Working initially on the client side across several digital channels, I had a good understanding of how paid media, SEO, and digital media marketing best practices could be combined to get great results.

I joined Morelikes in mid-2020, using this experience to work with potential and existing customers to develop the best way to overcome digital marketing challenges and formulate the best strategy to help them grow their business.

In our free time, my son and I discover space using telescopes and repair old bikes 🙂 I charge my batteries in nature. I am fascinated by neuropsychology in interpersonal relations."

Veronika Kovyneva

Graphic designer

Projektowanie graficzne to nie tylko jej zawód, ale i wielka pasja. Daje jej to możliwość tworzenia niepowtarzalnych, oryginalnych i nowoczesnych projektów graficznych. Projektowaniem graficznym zajmuje się zawodowo od 2018 roku. Veronika zajmuje się kompleksowym branding’iem oraz rebranding’iem marki, identyfikacją wizualną, buduje pozytywny wizerunek marki za pomocą którego zachęca odbiorców do zakupu produktów lub skorzystania z oferowanych usług oraz projektuje strony internetowe. Zawsze kieruje się słowami Charles'a Eames'ego: "Szczegół nie jest tylko szczegółem. To część składowa każdego projektu".

Interesuje się również projektowaniem produktu oraz rendering’iem 3D. Jest miłośniczką zwierząt i wspiera fundacje działające na rzecz zwierząt, uwielbia literaturę psychologiczną oraz podróże.

Projekty

Zarys naszych możliwości